בחירת עו"ד בתחום ביטוח לאומי

מהם הדגשים שיש לשים לב אליהם בבחירת עו"ד ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי כשמו כן הוא, תפקידו להוות את הביטחון של אזרחי ישראל במידה וייפגעו מתאונות עבודה, או שיחלו במחלות קשות  בגינן לא יוכלו להמשיך ולפרנס את עצמם ואת משפחתם. ישנם מקרים רבים אליהם נקלעים אזרחים בהם נדרשת עזרה,. יחד עם זאת אנו נתקלים במקרים רבים, בהם אותו גוף ממשלתי שאמור למעשה לסייע לאזרחי ישראל, מערים לא מעט קשיים ומויע מאזרחים אלו לא מעט מהזכויות המגיעות להם,   תהליך זה, עלול להיות ארוך ומורכב ביותר מה עוד שהבירוקרטיה רק מקשה עוד יותר. במקרים אלה, יש לאתר עורך דין   אשר בקיא בדיני הביטוח הלאומי. עו"ד זה, ילווה את ההליכים מול כל הגורמים הרלוונטיים, בכדי לוודא את מלוא מיצוי  הזכויות המגיעות לכם על פי חוק.

גם החוקים והתקנות, עוברים שינויים כאלה או אחרים מדי תקופה ויש להוכיח מעל כל צל של ספק, כי לאדם שנפגע בתאונה, ממחלה וכדומה, אכן מגיעות כל הזכויות. יש לאתר עורך דין המומחה בנושא ביטוח לאומי, עוד לפני שפונים למוסד לביטוח לאומי בהגשת התביעה. אדם, אשר פונה אל המוסד לביטוח הלאומי ללא עו"ד המומחה בתחום, אינו יודע למה לצפות ואלו שאלות ישאלו אותו בוועדה הרפואית.  רק עו"ד הבקיא בתחום, יוכל להכין את הלקוחות המעוניינים להגיש תביעה נגד  הביטוח הלאומי ובדרך זו, יגדלו סיכויי התובע  לזכות בקצבה המגיעה לו.

פנייה לעו"ד המתמחה בדיני הביטוח הלאומי

פנייה מאוחרת מדי   לעורך דין  המתמחה בתחום הביטוח לאומי, עלולה לגרום לכישלון, היות ומה  שנכתב או הוצג בתחילת הדרך, ללא ייצוג של עו"ד בקיא בתחום זה, עלול להוביל לכישלון    תוך, קושי רב  לתיקון בהמשך. על עו"ד המתמחה בדיני ביטוח לאומי, לעמוד על כך, שהמוסד לביטוח לאומי יתייחס כראוי אל נפגעים ונכים. עו"ד המייצג   נפגעים מול המוסד לביטוח לאומי, יסייע בקיצור הליכים ובניהול התביעה כראוי וכנדרש.

המוסד לביטוח לאומי מתייחס בצורה רצינית אל נפגע שמגיע מיוצג ע"י עורך דין בתחום  ביטוח לאומי ,למשל כאשר הוא מופיע עם לקוחותיו  בוועדות הרפואיות השונות  . יש לדעת, כי למבוטח קיימת זכות טיעון בפני וועדות המוסד לביטוח לאומי והיא כוללת את הזכות להיות מלווה ע"י עו"ד אשר יוכל לטעון בעבורו. עורך דין שבקיא ומנוסה בייצוג לקוחות בוועדות הרפואיות של הביטוח לאומי, ימצא את שביל הזהב, גם אם זה כרוך באי נעימות מסוימת.

בחירת עו"ד לדיני ביטוח לאומי באמצעות המלצות ותיקים שזכה בהם

הניסיון וההצלחה של עורך דין בתחום הביטוח לאומי חשובים על מנת לבצע את הבחירה הנכונה. עו"ד שמתמחה בדיני הביטוח הלאומי וייצג שנים לקוחות ואף זכה להצלחה יהיה עוה"ד האידיאלי לייצוג מול גוף זה. מדובר בעו"ד   שיודע לעמוד על זכויות לקוחותיו כאשר לאחר דחייה,  יגיש ערעור לוועדת הערער ואף יתבע את הביטוח הלאומי באמצעות ביה"ד לעבודה בעת הצורך. מדובר על הליך שעלול להיות ארוך ומתיש  אך חשוב שיבוצע נכון ובצורה מקצועית.

עו"ד מקצועי יסייע לכם בהמצאת מסמכים רפואיים כגון צילומים, חוות דעת רופאים ודוחות נוספים   שיסייעו בהצגת לגבי מצב הנפגע. משרד עו"ד קן-דרור & הראל ושות' מתמחה שנים במקרים של דיני נזיקין, דיני עבודה, דיני ביטוח ועוד. ניתן לקבל ייעוץ במשרד שכבר צבר הצלחות רבות בתחומים אלה.

שתף עמוד:

יצירת קשר

לכל שאלה חייגו: