ביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי אחראי על הביטחון הסוציאלי של אזרחי המדינה במגוון תחומים ודואג לתשלום גמלאות במצבים מזכים שונים.

משרדינו מטפל בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי במגוון תחומים וביניהם: מימוש זכויות בגין פגיעות בעבודה, תביעות נכות כללית ותביעות לפטור ממס הכנסה.

לצורך מימוש זכויות מול המוסד לביטוח לאומי, יש צורך להסתייע בעורכי דין המכירים היטב את החוק והפסיקה בעת ההתנהלות מול המוסדות השונים. לעורכי הדין במשרד קן-דרור & הראל ושות' יש את הניסיון, הידע והמומחיות להביא להצלחה אופטימלית של תביעות מול המוסד לביטוח לאומי.

כאשר עובד או עצמאי נפגע תוך כדי עבודתו הוא יהיה זכאי לפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי עבור הימים שלא היה מסוגל לעבוד בהם. תביעות ביטוח לאומי רבות מוגשות בשל תאונת עבודה ונכות כתוצאה מפגיעה בעבודה,  כאשר אחוזי הנכות ייקבעו בוועדה הרפואית של המוסד לביטוח הלאומי.

כאשר דחו את התביעה על הסף, או שדמי הפגיעה או הגמלה נמוכים מדי, על התובע להגיש ערער באמצעות עו"ד המתמחים בתביעות מול הביטוח הלאומי.

תביעות ביטוח לאומי, המוגשות למוסד לביטוח לאומי, עשיות להיות גם בשל נפגעי פעולות איבה, גמלאות המגיעות למוגבלים וקשישים, אובדן כושר עבודה, ניידות ועוד. את הערער, יגיש עוה"ד לביה"ד לעבודה וזאת לאחר שיש בידו את כל המסמכים הרפואיים הדרושים הכוללים אף הרעת מצבו הבריאותי של התובע.

שתף עמוד:

יצירת קשר

לכל שאלה חייגו: